Tanchiștii invizibili

cu tancul (invizibil) in sarbatori

25_decemberIn sfarsit de Craciun (asta nou) s-a dat zi libera. Mi-aduc aminte cum am lucrat toti anii astia de Craciun si m-am simtit mereu frustrata, mai ales ca eram unicul om din birou care sarbatorea pe 25. Era o ciudatenie bilaterala. Mie imi parea ciudat sa faci Craciunul dupa Revelion, celor din jur li se parea neobisnuit ca eu nu sarbatoresc ca toata lumea. Dar, problema era ca toti ceilalti, aveau liber pe 7, iar eu nu. Parca s-a facut dreptate cumva.

Acum a mai ramas sa revenim toti la intelegerea Craciunului. Sa ne patrundem de faptul ca e una dintre cele mai importante sarbatori crestine, e ziua cand s-a nascut ‘cel far de-nceput’, iar noi toti ne intalnim cu familia si prietenii ca sa ne bucuram pentru tot ce avem in viata (pe 25 sau pe 7, asta deja e mai putin relevant).

Sarbatori fericite tuturor. Bucurati-va, fiti multumitori, imbratisati-i pe cei care au nevoie de suustinere, daruiti, iertati, credeti, sperati, traiti in pace.

Tanchistii invizibili va doresc sa va umpleti de optimism si puterea binelui.

informatie

Această înregistrare a fost postată la Decembrie 25, 2013 de în Blog.
